50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

50 درصد تخفیف برای انجمن‌های خیریه

کلیه خدمات گرافیکی این سایت با 50% تخفیفی برای کلیه موسسات و انجمن‌های خیریه ارائه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "تماس با ما" مراجعه نمایید.

بیشتر

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

بهترین راه برای طراحی وب سایت، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن وب سایت است، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین سفارش پروژه است،

بیشتر

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

بنرهای تبلیغاتی فلش و گیف

یکی از مرسوم ترین و موثرترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید می باشد، بنری که با دادن اطلاعات کافی در زمان کوتاه به کاربران و با طراحی زیبا و جذاب آنها را به سایت شما هدایت کند.

بیشتر

آرم و لوگو

آرم و لوگو

طراحی آرم و نشان معرف هویت و شخصیت یک شخص، مجموعه و یا یک فعالیت می باشد. یک آرم و نشان خوب معرف قدرتمندی برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. در اصل یک آرم در حکم امضاء و مهر شخص و یا مجموعه‌های مورد نظر است.

بیشتر

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

پوستر، بروشور، تراکت، کاتالوگ

طراحی تراکت و پوستر تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مخاطبان می باشد. نوع و ایده طراحی تراکت و پوستر نقش مهمی در جلب توجه بیننده آن دارد.

بیشتر

کلیپ تبلیغاتی

کلیپ تبلیغاتی

امروزه نقش تبلیغات به گونه‌ای ویژه تبدیل به ابزاری مدیریتی و استراتژیکی شده است. ساخت آگهی‌های تلویزیونی، کاتالوگ‌های دیجیتال، فیلم‌های صنعتی و عکس صنعتی با تجهیزات Full HD ضامن کیفیت و اثر گذاری بیشتر خدمات شما نزد بیننده خواهد بود.

بیشتر

هدر، اسلایدشو و اینترو

هدر، اسلایدشو و اینترو

اینترو یا Intro مخفف واژه Introduction به معنای " مقدمه" می‌باشد که در ابتدای اجرای برخی سایت‌ها یا مجموعه‌های مالتی‌مدیا استفاده شده و جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. هدر نیز جزو اصلی ترین بخش یک وب سایت می باشد که در تمام صفحات در مقابل چشم مخاطب

بیشتر

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری (کارت ویزیت،سربرگ و پاکت)

ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و …) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌گردد. ست اداری معرف و هویت سازمانی هر مجموعه است.

بیشتر

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است.

بیشتر

صفحه اصلی Website آیا داشتن یک وب سایت واقعاً سرمایه‌گذاری درستی است؟

آیا داشتن یک وب سایت واقعاً سرمایه‌گذاری درستی است؟

آیا می‌توان گفت وجود یک وب سایت پویا در افزایش فروش و رونق کسب و کار بهتر از کسب و کارهای سنتی عمل می‌کند؟

اگر بخواهیم بدون هیچ‌گونه اضافه‌گویی و حاشیه‌روی به این سؤال پاسخ بدهیم، پاسخ فقط یک کلمه است >> بله!

مسلماً وجود یک وب سایت اینترنتی برای کسب و کار شما رونق و افزایش بهره‌وری کسب و کارتان را به همراه خواهد داشت. اما چرا و چگونه؟ این سؤالی است که قصد داریم در این مطلب کمی درباره آن صحبت کنیم.


- در دسترس‌تر باشید

یک وب سایت گستره‌ی جغرافیایی دسترسی‌پذیری بسیار بزرگ‌تری نسبت به آدرس فیزیکی یک شرکت دارد. برای اینکه مشتریان شما بتوانند به وب سایت شما و در نتیجه به شما مراجعه کنند فقط و فقط احتیاج به یک اتصال اینترنت دارند. تفاوتی ندارد که مشتریان شما کجا باشند، هر کجای دنیا شبکه اینترنت می‌تواند ارتباط مشتری را با شما برقرار کند.

نکته دیگر در بحث دسترسی‌پذیری شما زمان است. مشتریان شما نهایتاً طی ساعات اداری کارکرد شما می‌توانند به محل شرکت شما مراجعه کنند، اما مراجعه مشتری به وب سایت محدودیت زمانی ندارد و در هر ساعت از شبانه‌روز، حتی در ایام تعطیل مشتری می‌تواند از طریق وب سایت با شما در ارتباط باشد و از خدمات ارائه شده توسط شما بهره‌مند شود. طبیعتاً هرقدر ارتباط مشتری با شما بیشتر باشد، امکان ارائه خدمات یا فروش محصولات افزایش می‌یابد و این امر باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.


- بیش‌تر دیده شوید

برای بیش‌تر دیده شدن کسب و کارتان چکار می‌کنید؟ مسلماً اولین گزینه‌ای که پس از شنیدن این سؤال به ذهنتان می‌رسد، تبلیغات است، اما گستره‌ی تبلیغات در خارج از شبکه‌ی اینترنت به دلیل گران‌تر بودن هزینه تبلیغات محدودتر بوده و انتخاب‌های شما را محدودتر می‌کند. تبلیغات در فضای اینترنت با هزینه‌ای پایین‌تر و گستره‌ی بسیار بیشتری از مخاطبان انجام می‌شود. مخاطبان تبلیغات اینترنتی تمایل دارند که زیاد از محدوده‌ی این شبکه خارج نشوند، پس خیلی مهم است که تبلیغات در فضای اینترنت مخاطب را به وب سایت شما هدایت کند. بنابراین افزایش راندمان تبلیغات و در نتیجه افزایش بهره‌وری کسب و کار شما یکی دیگر از دلایلی است که شما را ملزم به راه‌اندازی یک وب سایت برای کسب و کارتان می‌کند.


- گوگل شوید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یک وب سایت در بهبود رونق کسب و کارتان تأثیر داشته باشد، موتورهای جستجوی اینترنتی و در صدر آن‌ها گوگل است. همانطور که مطلع هستید گوگل یک موتور جستجوی قدرتمند است که کاربران اینترنتی را بر اساس جستجوی کلمات یا عباراتی به وب سایت‌های مد نظرشان هدایت می‌کند. ویژگی بسیار ارزنده گوگل رایگان بودن آن است و اگر وب سایت شما با رعایت اصول بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو که اصطلاحاً سئوی وب سایت نامیده می‌شود به رتبه‌های بالایی در موتورهای جستجو برسد، شما به صورت رایگان و بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات می‌توانید جذب مشتری داشته باشید و جذب مشتری دقیقاً همان چیزی است که شما برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان احتیاج دارید.


- خدمات و محصولات خود را بهتر معرفی کنید

یکی از ویژگی‌های استفاده شبکه اینترنت برای مدیریت کسب و کار صرفه‌جویی در زمان مشتری و فروشنده است. فروشنده می‌تواند یکبار توضیحات و تصاویر محصولات و خدمات خود را بر روی وب سایت قرار داده و از تکرار دائم آن‌ها برای مشتریان جلوگیری کند. همچنین مشتری هم می‌تواند در محیطی آرام و بی دغدغه (معمولاً در منزل خود) نسبت به مشاهده خدمات و محصولات اقدام نموده و با فراغ‌بال بیشتری به دریافت محصولات و خدمات مورد نظر اقدام کند. اگر یکبار مشتری با رضایت از شما خرید خود را انجام دهد، به احتمال زیاد خریدهای بعدی خودش را هم از شما انجام خواهد داد و این همان چیزی است که شما به عنوان هدف خود مشخص کرده‌اید، رونق کسب و کار سنتی به واسطه‌ی راه‌اندازی وب سایت اینترنتی.


- از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید

نظر مشتریان بسیار مهم است. در بسیاری از موارد نظرات مشتریان به‌قدری سازنده می‌باشند که تأثیرات آن رونقی باور‌نکردنی به کسب و کار شما خواهد بخشید. داشتن یک وب سایت در جهت دریافت بازخورد از مشتریان از این نظر حائز اهمیت است که در وب سایت با استفاده از فرم‌های نظرسنجی و تماس با ما و احیاناً بخش‌های کامنتینگ، دریافت نظر بسیار آسانتر است. مشتریان وب‌سایت آرامش خاطر و فرصت بیشتری در مقایسه با مشتریان حضوری شما خواهند داشت و بازخورد بهتری را به شما ارائه می‌دهند.


- در چرخه رقابت باقی بمانید

بسیاری از رقبای شما در حال حاضر اقدام به ایجاد وب سایت کرده‌اند و یا در صدد ایجاد آن هستند. اگر می‌خواهید از رقبایتان عقب نمانید، هرچه سریعتر لازم است شما هم برای ایجاد وب سایتتان اقدام کنید. توجه داشته باشید در شرایط برابر گوگل به وبسایت‌هایی بهای بیشتری می‌دهد که قدمت صفحات‌ آن‌ها بیشتر باشد. پس اگر فکر می‌کنید کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد که طبق موارد ذکر شده قطعاً دارد، همین امروز اقدام کنید.


- به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنید

یکی از ویژگی‌های وب سایت‌های اینترنتی قابلیت عضوگیری از کاربران خود می‌باشد. کاربرانی که عضو وب سایت شما می‌شوند،  با درج ایمیل یا شماره تلفن خود یک راه ارتباط دائمی با خودشان به جای می‌گذارند. داشتن یک راه ارتباطی دائمی با مشتریان کمک شایانی به نگهداری یا حتی بازگرداندن مشتری به کسب و کار شما دارد. به عنوان مثال اگر بخواهید در خصوص ارائه خدمات یا محصولات جدید یا حتی تخفیف اعمال شده بر روی محصولات خود اطلاع‌رسانی کنید، کافی است به تمامی کاربران ایمیل ارسال کرده یا به آن‌ها پیامک بزنید. کاری که بعید به نظر می‌رسد در کسب و کارهای صرفاً سنتی به این سرعت قابل انجام باشد. (با فرض اینکه قابل انجام باشد که در بسیاری از موارد نیست)

 

- آنلاین بفروشید

با توجه به رشد سریع فروشگاه‌های اینترنتی و تجربه‌ی خوشایندی که این نوع خرید به جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه در اختیار مشتریان قرار داده است، در صورتی که فروش محصول فیزیکی یا ارائه خدمات مجازی داشته باشید، پس از گذشتن زمانی از راه‌اندازی وب سایتتان می‌تواند به صورت آنلاین و از طریق وب سایت نسبت به فروش محصولات یا ارائه خدمات اقدام نمایید. فروش آنلاین سریع‌تر از فروش سنتی متداول انجام می‌شود و ویژگی‌هایی چون دریافت وجه به صورت نقد توسط درگاه‌های اینترنتی بانک را به همراه دارد که باعث بهره‌وری کسب و کار شما می‌گردد.


- ساخت وب سایت رایگان است

شاید این عنوان کمی شما را سردرگم کند و این سؤال برایتان ایجاد شود که اگر ساخت وب سایت رایگان است، پس هزینه‌هایی که بابت طراحی وب سایت، خرید هاست و دامنه، انجام امور مربوط به سئوی وب سایت و هزینه‌های پشتیبانی و نگهداری دریافت می‌شوند به چه علت است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم حق با شماست! این هزینه‌ها همه در راستای ایجاد وب سایت از شما دریافت می‌شوند اما در برابر سود دهی که یک وب سایت می‌تواند برای کسب و کار شما داشته باشد و همچنین در مقایسه با هزینه‌هایی که برای مثلاً اجاره کردن یک دفتر کار لازم است پرداخت نمایید، به‌قدری ناچیزند که می‌توان آن‌ها را صفر در نظر گرفت.